Week 3 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van jorben - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van jorben - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2015 | Portugal, Pegões

Het is alweer zaterdag, de dag dat wij tijd krijgen om aan onze schoolopdrachten te werken.

Vorige week heb ik ook op zaterdagochtend mijn reisverslag gemaakt en mijn verslagen zullen dus van zaterdag tot zaterdag zijn.

Na het maken van mijn reisverslag vorige week zijn we lekker gaan zwemmen in het zwembad op de tuin. Om een uur of 2 zijn we naar huis gegaan en hebben we ons klaargemaakt voor een BBQ bij onze stagebegeleider. Rond een uur of half 3 zaten we in de tuin te genieten van het lekkere weer. daarna een BBQ en om 12 uur weer richting huis. Zondag om 11 uur lagen we alweer aan het zwembad. Het is heerlijk om een prive zwembad te hebben op 10 minuten fietsen van ons appartement. Als we even de kans hebben liggen we gelijk in het zwembad.

Maandag begon de week weer, Ik moest binnen werken en daar baalde ik wel een beetje van. Je hebt dan gelijk weer het gevoel dat je in de kas in Nederland staat. Ik heb 2 dagen geholpen ervoor te zorgen dat er genoeg deense karren zijn. dit door het maken van karren maar ook het weghalen van volle karren en lege karren. Het was best leuk werk alleen vond ik het beter om buiten te werken.

Woensdag mocht ik weer naar buiten om te helpen bij de oppotmachine. Hier moest ik ervoor zorgen dat er altijd genoeg potten aanwezig waren. Ook moest ik zo nu en dan controleren of er nog genoeg grond was en kijken of er genoeg stekken waren. Het was goed uit te houden in zo'n 30 graden. lekker bruin worden dus!

Vandaag (30-5-2015) hebben we een ochtend de tijd om aan onze opdrachten te werken. We hebben vorige week voorgesteld om naar albufeira te gaan dit weekend. onze stagebegeleider heeft het alleen heel druk en we krijgen zo dadelijk te horen of we nog gaan. we zullen dan om een uur of 12 gaan rijden en morgen weer naar huis gaan. een dagje flink genieten dus. Hopelijk gaat het door !

  • 31 Mei 2015 - 21:55

    Frans:

    Ziet er goed uit, zon zwembadje. Nog even geduld, wordt het hier ook lekker weer. Vandaag echt bagger. Maar als je nieuwe planten hebt hoef je niet te sproeien. Klinkt goed allemaal.

    Groeten, Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

portugal

wat

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

laatste lootjes

27 Juni 2015

week 7

20 Juni 2015

super week!

13 Juni 2015

zus op bezoek

13 Juni 2015

zus op bezoek

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 2217

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Mei 2015 - 07 Juli 2015

portugal

Landen bezocht: