week 7 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van jorben - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van jorben - WaarBenJij.nu

week 7

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2015 | Portugal, Pegões

Het is al weer de 7e weeek, de tijd vliegt voorbij.

Zoals ik in mijn vorige verslag op het eind vertelde hadden we vorige week zondag een BBQ, Zaterdag hebben we na het stappen lootjes getrokken wie de bob moest zijn, en je raad het al. Ik was de sjaak. Gelukkig hadden we het er zaterdag flink van genomen en had ik zondag niet heel veel trek in bier. de verleiding was dus goed te weerstaan. We hebben lekker in het zwembad gezwommen en in de zon gelegen.

Maandag zijn we weer aan het werk gegaan. fris en fruitig. Ik moest afgelopen week gaan helpen met het rapen voor Nederland. we zijn de planten nu aan het rapen en dan kunnen ze de vrachtwagen in naar Nederland. Ik moet met de vork in het veld staan. Deze vork pakt 16 planten tegelijk en dan kan ik ze op de lopende band zetten. vooraan staan 6 vrouwen die al het onkruid eruit halen en controleren of ze van goede kwaliteit zijn. Dan staat er weer iemand met een vork de planten op de deense karren te zetten. In de loop van de week mocht ik alles ff proberen en zo was het werk deze week zeer afwisselend. de tijd gaat dan ook snel voorbij. nog maar 4 dagen werken en dan zit het er alweer op. Maandag zijn we namelijk vrij.
Vandaag gaan we weer genieten bij het zwembad. We hebben de auto weer kunnen lenen voor komend weekend. dus morgen gaan we naar het strand in Setubal. Maandag kunnen we weer aan school werken op het bedrijf en in het zwembad liggen.

Ik ga nog even genieten van de laatste week en dan moeten we alweer naar Nederland...

Bom fim de semana.

  • 29 Juni 2015 - 10:14

    Frans:

    Kijk maar uit, ik las vanmorgen in de krant dat de TT-feestgangers moesten blazen toen ze de camping afreden en twee mochten direct hun rijbewijs inleveren..... Ik denk dat er nog een traantje gepinkt gaat worden als jullie weg gaan. Jullie doen veel daar. Nog veel plezier de laatste week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

portugal

wat

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

laatste lootjes

27 Juni 2015

week 7

20 Juni 2015

super week!

13 Juni 2015

zus op bezoek

13 Juni 2015

zus op bezoek

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2219

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Mei 2015 - 07 Juli 2015

portugal

Landen bezocht: