super week! - Reisverslag uit Pegões, Portugal van jorben - WaarBenJij.nu super week! - Reisverslag uit Pegões, Portugal van jorben - WaarBenJij.nu

super week!

20 Juni 2015 | Portugal, Pegões

Afgelopen weekend zijn we naar Lissabon geweest. Dit was helemaal super. de eerste dag heb ik met mijn zus een tour door de stad gedaan. Ik heb in 1 dag bijna heel Lissabon gezien en een super leuke dag gehad met me zus. om een uur of 19:00 ging ik de andere jongens zoeken. mijn zus vloog dezelfde avond nog terug naar Nederland. We hebben toen bij de Mac Donals avond gegeten en zijn wat kroegen gaan opzoeken. rond een uur of 3 zijn we terug gegaan naar de bus en hebben we heerlijk geslapen. De volgende dag zijn we rond 11 uur naar het centrum gegaan om een ontbijtje te halen bij de Mac donalds. na wat eten en gebruik van de Wifi zijn we met de taxi naar het stadion van Benfica gegaan. Hier hebben we een tour door het stadion gedaan en het museum bekeken. Al met al waren het 2 dagen om niet snel meer te vergeten!

Maandag begon er weer een nieuwe werkweek. Een week van 3 dagen. Donderdag en vrijdag gaan we naar Porto om het bedrijf van een Nederlandse bloemen importeur te bekijken.
Deze week heb ik samen met sven in de schuur gewerkt. We moesten de plastic treeën van de stek schoonmaken en sorteren. prima werk voor 3 dagen.
Porto is zo'n 3.5 uur rijden voor ons, een lange rit dus. we zijn donderdag vroeg weg gegaan en kwamen 1 uur aan. Tijd voor een lunch. Heerlijk patat eten met een stuk vlees. Hierna zijn we naar het bedrijf gegaan. We hebben een uitgebreide rondleiding gehad en weer wat geleerd. In de avond zijn we naar het strand gegaan en nog even in de zee gezwommen. rond een uur of 11 uit eten bij de Italiaan en om 12:30 met de taxi naar het centrum van Porto. Gefeest tot in de vroege uren en de volgende dag na de lunch weer terug naar Pegoes gegaan. Een super leuke en leerzame ervaring.

Komend weekend is het feestweek in Pegoes. een weekend met een drukke planning dus. Zondag staat er een BBQ op de planning bij Willem (eigenaar van het bedrijf in Porto). Hij heeft een schitterend huis met zwembad een een ruime achtertuin. dit zal dus helemaal goed gaan komen.

• 22 Juni 2015 - 14:34

Frans:

Leuk, bezoek van je zus! Volgens mij gaat het best aardig daar. Nog weinig mensen last van heimwee. Hou nog even vol, hier is het nog echt geen mooi weer dus je mist niks.